HTML

Qcsi

Mindennapi történetek egy átlagember és családja életéről, külföldön töltött napjairól, örömökről, megpróbáltatásokról...

Friss topikok

  • fotofika: Szia Kucsi! Már vártam az írásod, de nagyon. Folyamatosan online néztem merre jársz, meg hivogatt... (2013.10.20. 21:16) A hosszútávfutó magányossága, avagy Budapest Maraton 2013
  • iszlipó: "A sünik elmennek a bagolyhoz tanácsot kérni, hogy mit tegyenek, mivel mindig zaklatja őket a róka... (2011.11.17. 15:27) Kockázatelemzés
  • mikette: Szia, kedves svájci magyar, igazad van Svájcot illetően, de Svájc az nem a Nyugat, az valóban egy ... (2011.08.06. 07:41) Tőlünk Nyugatra
  • nd2: hi Kucsi, továbbra is q jó a szöveg, ahogy a leglényegtelenebbnek _tűnő_ dolgokat is képes vagy r... (2010.07.17. 20:45) Üzleti turizmus 2, avagy a franciák
  • BEndre: Szia qcsi! Gratulálok Dánielhez, sajna már rég pattantam fel a blogra, kár volt kihagyni de... na ... (2008.12.27. 21:42) Kucsera Dániel

Linkblog

Herr Wenk

2010.01.25. 23:08 qcsi

Gondolkodtatok már azon, hogy valami maradandót alkottok? Olyat, amiről aztán mindig, mindenkinek Ti juttok az eszébe. Nos, a címben szereplő úriembernek sikerült. Saját holdja van. Mint a Jupiternek. Négyzetalakú, piros, de minden este itt világít az égen büszkén hirdetve a Wenkek dicsőségét. Mikor először észrevettem, csak azért nem ültem seggre, mert már ültem. A parkettán. Onnan már nem volt lejjebb. A gyerekekkel játszottunk szerda este fürdés előtt, mikor a Wenk hold beragyogott az ablakon. Szürreális volt az egész. A házunk melletti építkezés szuroksötét egén egy négyzetalakú, vörös égitest világított, hatalmas, fehér Wenk felirattal. Lázasan kutattam emlékezetemben, hogy ittam-e valamit, de az utolsó karácsonyi rozé is már vagy egy hete elfogyott. Nulladik típusú találkozásra, vagy más paranormális jelenségre is gondoltam, de ahhoz meg túl messze volt, nem repült, nem jött közelebb, csak vöröslött az égbolt közepén. Mielőtt a családot leküldtem volna a pincébe, megkérdeztem Jolit, hogy mi ez, mire mondta hogy ma építették. Gondoltam ha ő nem fél akkor nekem sem kell, meg hát mondjuk ha a Halálcsillag egy trilógián keresztül készült el, egy ilyet meg felhúznak egy nap alatt, akkor nem is lehet olyan veszélyes. Közelebb mentem az ablakhoz és akkor láttam, hogy az építkezésen áll egy bazinagy daru. Ennek a legmagasabb pontjára van felszerelve egy giga méretű, neon reklámtábla, ami a kivitelező Wenk AG-t hivatott hirdetni, csak a korom sötétben a daruból semmi nem látszik. Nem tudom ez volt-e a célja Wenk úrnak, de azóta ha felnézek a téli, csillagos égboltra, mindig rá gondolok. Őszintén megvallva, akárhányszor éjszaka WC-re megyek, sosem mulasztok el kinézni az ablakon. Kár, hogy elköltözünk.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr991702411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása