HTML

Qcsi

Mindennapi történetek egy átlagember és családja életéről, külföldön töltött napjairól, örömökről, megpróbáltatásokról...

Friss topikok

  • fotofika: Szia Kucsi! Már vártam az írásod, de nagyon. Folyamatosan online néztem merre jársz, meg hivogatt... (2013.10.20. 21:16) A hosszútávfutó magányossága, avagy Budapest Maraton 2013
  • iszlipó: "A sünik elmennek a bagolyhoz tanácsot kérni, hogy mit tegyenek, mivel mindig zaklatja őket a róka... (2011.11.17. 15:27) Kockázatelemzés
  • mikette: Szia, kedves svájci magyar, igazad van Svájcot illetően, de Svájc az nem a Nyugat, az valóban egy ... (2011.08.06. 07:41) Tőlünk Nyugatra
  • nd2: hi Kucsi, továbbra is q jó a szöveg, ahogy a leglényegtelenebbnek _tűnő_ dolgokat is képes vagy r... (2010.07.17. 20:45) Üzleti turizmus 2, avagy a franciák
  • BEndre: Szia qcsi! Gratulálok Dánielhez, sajna már rég pattantam fel a blogra, kár volt kihagyni de... na ... (2008.12.27. 21:42) Kucsera Dániel

Linkblog

Pince

2009.09.12. 23:23 qcsi

Olvastam az interneten egy cikket, miszerint a svájci államigazgatás a mai napig nem hajlandó elárulni, hol van a mindenkori kormányt és tanácsadóit háború esetén befogadni képes atombunker. Majd én megmondom: Itt a pincénkben.

A minap épp eldöntöttem, hogy leviszem a pincébe a szekszárdi vörösboraimat, ha már úgysem iszom őket, legalább ne buggyanjanak meg a konyhaasztalon. Lecsattogok a papucsomban, erre ezt az ajtót találom. Egyből a fent említett cikk jutott eszembe. Viszont ha nálunk van a kormány-bunker kell, hogy legyen itt egy titkos ügynök, aki az egészre vigyáz. Először Frau Lüechtire gondoltam, mert amennyi befőttet ide bekészített, az nemhogy a svájci apparátusnak, de a jelenlegi magyar kormánynak a teljes káder hátországgal együtt elég lenne egy évre. Csak Lüechtiék már költöznek, nem valószínű, hogy ő az. Aztán gondoltam még a Botanikusra, hátha csak álcázza, hogy ekkora balfasz, de szerintem ilyen hatalmas színészi alakításra ember nem képes. Kizárásos alapon Herr Jekker, a házmester az. Az állás csak fal, tökéletes fedést biztosít, ezért húzza mindig a száját, ha meg kell javítani valamit, ezért nem veszi le a sáros, 50-es cipőjét (tuti abban van az adóvevője, mint Doni Brascónak), ha a gyerekszoba ablakát kell helyrehoznia. Épp eléggé utálja a külföldieket ahhoz, hogy kapható legyen egy ilyen hazafias hivatás betöltésére. Aztán ahogy beljebb mentem láttam, hogy a hely nagyon szűk. Ez nem lehet a kormány rejtekhelye. Valószínűleg csak nekünk építették, arra az esetre, ha baj lenne.
 
 
Ott álldogálva, kezemben Takler kadarkájával, már láttam is, ahogy a svájci választásokon nyernek a kommunisták, első intézkedésükként államosítanak mindent, a sort természetesen a Zug kantonban bejegyzett, rejtélyes tulajdonosi szerkezetű Gazprom Holdinggal kezdve. Ezen persze Putyin berág, rácsörög Medvegyevre, azt’ már indul is felénk a ballisztikus, mi meg szaladunk lefele. Ha nem a Novartis gyógyszergyár vegyi anyag raktárát találják telibe, még van esély, hogy kihúzzuk, amíg újra fel lehet jönni. Végülis befőtt van. És most már bor is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr571378144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása