HTML

Qcsi

Mindennapi történetek egy átlagember és családja életéről, külföldön töltött napjairól, örömökről, megpróbáltatásokról...

Friss topikok

  • fotofika: Szia Kucsi! Már vártam az írásod, de nagyon. Folyamatosan online néztem merre jársz, meg hivogatt... (2013.10.20. 21:16) A hosszútávfutó magányossága, avagy Budapest Maraton 2013
  • iszlipó: "A sünik elmennek a bagolyhoz tanácsot kérni, hogy mit tegyenek, mivel mindig zaklatja őket a róka... (2011.11.17. 15:27) Kockázatelemzés
  • mikette: Szia, kedves svájci magyar, igazad van Svájcot illetően, de Svájc az nem a Nyugat, az valóban egy ... (2011.08.06. 07:41) Tőlünk Nyugatra
  • nd2: hi Kucsi, továbbra is q jó a szöveg, ahogy a leglényegtelenebbnek _tűnő_ dolgokat is képes vagy r... (2010.07.17. 20:45) Üzleti turizmus 2, avagy a franciák
  • BEndre: Szia qcsi! Gratulálok Dánielhez, sajna már rég pattantam fel a blogra, kár volt kihagyni de... na ... (2008.12.27. 21:42) Kucsera Dániel

Linkblog

A mellszívó

2009.01.12. 06:00 qcsi

A szoptatás során van, hogy túl sok tej képződik, amit le kell szívni. Ehhez vannak ma már mindenféle hiper-szuper gépek, amiket simán megveszel bármelyik gyógyszertárban, vagy erre szakosodott boltban. Választhatsz a legegyszerűbb manuális és a legbonyolultabb, NASA nanotechnológiát használó, automatizált műszerek közül.

 

Otthon, Barna születése után vettünk valami nagyon egyszerűt, aztán sosem használtuk. Itt persze még a kórházból való távozásunk előtt megjelent Joli szobájában egy doktornő és receptre felírt egy elektromos mellszívót, igaz senki nem kérte rá. Gondoltuk, ha már a biztosítónk ezt is fedezi, kiváltjuk. Hazaérkezésünk napján el is mentem a helyi gyógyszertárba, mondom kérem a műszert. Kiraktak a pultra egy diszkrét kis dobozt, nem nagyobbat, mint egy mobiltelefon. Az otthoni manuális is kb ekkora, gondoltam rendben is vagyunk, erre hátramegy a nő a függöny mögé, hogy hozza a másik részét. Meglepődtem, de ha van hozzá, hát hozza csak. Mikor megjelent azt hittem letérdelek: Egy batárnagy kék dobozt vonszolt kifelé szuszogva, meg voltam róla győződve, hogy Hilti sarokcsiszoló. A földig érő kezei láttán a súlyáról is volt sejtésem, de még így is majdnem a lábamra ejtettem, mikor az ölembe nyomta.

 

Gyönygyöző homlokkal kérdeztem, hogy mi a szar ez? Hát a motor. Mondja. Minek a motorja? A saudi király 747-es Boeingjének nincs ekkora. A mellszívóé. Én meg már azt hittem ezzel a turbinával hajtják a genfi részecskegyorsítót. Ez kérem a pumpa maga, és olyan komoly, hogy ezt meg sem lehet vásárolni, csak bérbe venni.

 

Gondolkodtam, hogy mi van, ha mi csak egyszer használjuk, mondjuk 8 hónap múlva, minek álljon addig a sarokban napi két frank húszért, de végülis a biztosító kifizeti és lehet, hogy tényleg kell. A nő már hozta is a bérleti szerződést, hát alírtam, hazavittem.

 

Mikor otthon kivettem a csomagtartóból, a Merci első kerekei újból elérték a betont és a fényszórók sem pásztázták tovább a mélygarázs plafonját. Felvontattam a liftig, berángattam a lakásba, majd persze Joli vissza is zavart vele a gyógyszertárba azonnal. Az igazat megvallva meg is lettem volna lepve, ha máshogy történik. Én sem aggatnék magamra semmit, aminek ez van a végén.

 

Vissza hát a lépcsőházba, lefele a lift is gyorsabban ment, a kocsi meg már megedződött az ideúton. A gyógyszertáros az ég világon semmit nem kérdezett, kiütötte a gépből a vásárlást, mélylevegő, aztán visszavontatta ezt a reaktort a sufniba, ahol eddig porosodott. Még egy darabig voltak rémálmaim ilyen kombájn méretű aggregátorokkal, de már megnyugodtam.

 

Mi lett volna, ha be is kapcsoljuk?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr41839257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása